АКТУАЛЬНІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ДО ВИКЛАДАННЯ ХРИСТИЯНСЬКОЇ ЕТИКИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.37406/3041-1378/2023-1-7

Ключові слова:

вчитель, релігійно-моральне виховання, методи, засоби, форми, закони, християнська етика

Анотація

У статті, на основі аналізу історичного досвіду Буковини (кінця ХІХ – початку ХХ століття) узагальнено вимоги до вчителя християнської етики. Підкреслені принцип паралелізму у підготовці педагогів в Україні, а також єдність світової і української педагогічної думки у розв'язанні проблеми.

Посилання

Вильман О. Дидактика как теория образования в ее отношениях к социологии и истории образования: В 2 т. М., 1904. Т. 1. 470 с.

Герасимович І. Подручник в справах шкільних. Збірка шкільних законів і розпорядків враз зі взірцем діловодства. Заставна, 1914. 463 с.

ДАЧО (Державний архів чернівецької області) Ф.3 Крайове управління Буковини, оп.2, спр. 30004. Оригінал.

Закон з дня 14 мая 1869 року. Хронологічний спис законов розпорядков и пр. котории помещены суть в рочнику 1869 переводов вестника закононов державных для Буковины Черновцы, 1870. С. 373-396.

Канюк С. Дидактика доповнена основами логіки. Чернівці, 1911. 113 с.

Ковальчук І.В. Моральне виховання учнів українських шкіл Буковини (кінець ХІХ початку ХХ століття): дис. канд. пед. наук 13.00.01/Прикарпатський національний університет. Івано-Франківськ, 2001. С. 69.

Радецький І. Що таке народна школа? Промінь 1904. № 7. С. 106-108; №8. С. 124-125.

Пенішкевич Д.І. Зміст і методичне забезпечення шкільної освіти на Буковині (ХVІІІ – початок ХХ століття): навчальний посібник. Чернівці, 2000. 219 с.

Федькович Ю. Дума про українську школу. Доповідна записка Ю.Федьковичу виконавчому комітету Буковинського сейму про реформу початкової школи на Буковині. Буковинське віче. 1994. 03.08. С.3.

Ферстер Ф. Школа і характер: морально-педагогические проблемы школьной жизни. Спб., 1914. 331 с.

Школа то вчитель. Школьная часопись. 1887. 16.11. С. 169-170.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-08